يکشنبه ۴ آذر
من آمده ام از لب تو شعری از محسن نظری
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ ۲۲:۰۹ شماره ثبت ۳۴۰۶۶
بازدید : ۵۷۷ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب محسن نظری
|
من آمـده ام از لـب تــو ، قـند بســازم
از قصه ی دلــدادگی ام ، پـند بسازم
دارم نگـران می شـوم از طول جدایی
با غصه ی دوریّ تو ، تا چند بســازم ؟
باور کن عزیزم ! دلم آنقدر که تنگ است
میخواهم از این سینه ، کمربند بسازم
من زیر فشار غم تو .... صخره ام ، اما
باید که از این صــخره ، دمـاوند بسازم
من آمده ام جان بدهم ... عشق بگیرم
از این همه انـکار تو ، ... سوگند بسازم
من آمــده ام ، تــا کـه به امــید خـداوند
از گریــه ی شب های تو ، لبخند بسازم
محسن نظری
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.