جمعه ۲ آذر
عزادار واژه ها شعری از نوید دانایی
از دفتر شعرناب نوع شعر چهار پاره
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ ۰۹:۲۰ شماره ثبت ۳۳۳۲۰
بازدید : ۷۲۰ | نظرات : ۵۱
|
آخرین اشعار ناب نوید دانایی
|
شاعری داشتی برای خودت
در دلت قنــــد آب می کردند
غافل از آنکه بیت های غـزل
دل من را کباب می کــــردند
واژه ها التماس می کـــردند
توی شعر تو راهشان بدهـم
آرزو داشتنــــــد قافیــــه ها
زیر بالـــم پناهشــــان بدهـم
مانده در خاطـرم رجز هایت
ماندنت شــد بهانه ی غـزلم
کاش هرگز به تو نمی گفتم
که گرفتـــار رَمـل این رَمَلـم
حکم دادی غزل ، غزل گفتم
ســــر بریدم ترانه هــــایم را
در عــــوض از کتاب زندگیــت
پاک کـــــردی نشانه هایم را
این منم شاعـری که بعداز تو
اینچنین خوار واژه ها شده ام
رفتی و شعر من بدون تو مرد
من عــزادار واژه ها شــده ام
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.