يکشنبه ۲۷ آبان
خدا خود نیز می گرید شعری از فرزان رادفر
از دفتر اول(شعرنو) نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ ۰۲:۵۳ شماره ثبت ۳۳۱۸۸
بازدید : ۵۶۴ | نظرات : ۵۲
|
آخرین اشعار ناب فرزان رادفر
|
خدا خود نیز می گرید
********************
امان از دست این انسان
که با چشمان بسته
هر شب و هر روز
به دستانش تبر
هر سوی می چرخد
-
هزاران ساقهء نو رسته را
از ریشه می سوزاند و آنگه
به هر نبضی سخن از باغ و
از زیبائی دشت و چمنزاران
و صحرای خدا دارد
-
خدا خود نیز می گرید
که اینسان آدمی در خود فرو رفته
جهان را با همه زیبائیش
هر لحظه تا آنسوی تاریکی
به گرداب سیاهی ها بَرَد با خویش
-
خدا خود نیز می گرید
********************
فرزان
دسامبر 2014
ویرال، انگلستان
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.