جمعه ۲ آذر
عاشقانه شعری از محمد رضا
از دفتر شعرناب نوع شعر تک بیتی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۷ دی ۱۳۹۳ ۰۲:۳۹ شماره ثبت ۳۳۰۸۸
بازدید : ۴۸۷ | نظرات : ۲۰
|
|
رفته ام سربازی و شعر ((نظامی)) خوانده ام
از همین رو از جنون ، ((مجنون)) شدم تا جان دهم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.