هی داری مینویسی خط میزنی/داری برای اون ترانه میگی
دلت گرفته تنگه نق میزنه / ولی بازم داری ادامه میدی
=
کلافه ای نمیدونی تو قلبش/تو هستی یا خونه ی یکی دیگه ست؟
فکر میکنی فقط نگاهت کنه/قلب خرابت واسه عمری بیمه ست
=
اینجوری نه نمیشه زیر بارون/قدم زدن تنها مسیر چاره ست
دلت میخواد تو خیس شدن گم بشی/آخه دلت تو دست اون اجاره ست
=
چشماتو وا کن تو جلو کافه ای/چه زود رسیدی تو کجاست حواست؟
عطر یه اسپرسو پیچید تو بینیت/فضا شده پر از صدای کاست
=
بنان داره توی فضا پخش میشه/میگه از عشقش که الهه نازه
با سوز میخونه از ته دل میگه/بهتره که با قلب اون بسازه
=
تو دورترین و کورترین میز جمع/خودت رو میکنی یواشی قایم
تو خودتی تو فکر اون غرق میشی/بوی یه عطر میاد ولی ملایم
=
دلت داره میلرزه تو سرجاش/چه آشناست انگاری بوی عطرش
میچرخونی سرت رو ناباوری/چشماتو بالا میبری به سمتش
=
توی چشات شگفتی میشینه و /سکوت داره روی لبات لم میده
تنت سکون میکنه انگار الان/داره به مغزت کمی خون کم میده
=
صندلی رو به روتو چه آروم/توی سکوت اونو عقب میکشه
میشینه روش و جابه جا میکنه ش/سکوت بازم داره سرک میکشه
=
تو ساکتی اون ساکته این میون/نمیشه رد و بدل حتی کلام
تا این که عشقت که جلوت نشسته/تبسمی میکنه میگه :"سلام"
سمیرا ولی روح(ثمین)