دالِکه دُنیام گِروهِ مهر ودُعاتَ.
دالکه سرمِ چَش یام خاک زیر پاتَ.
دالکه دلم تَنگ سی زیر بم صداتَ.
دالکه بی دعای تو دنیام نِهاتَ
#########
دالِکَه اِ ماه چارده شوِ تارم.
دالِکَه دعا تو واکِرده گرِ دو کارم.
دالکه بی تو لیوه کیچوُ بازارم.
دالکه وا دعای تو بیمه پروردگارم.
#########
دالکه غم دُنیا نَکِنه نگرونت.
دالکه میمیرم ار غُصم بکنه پریشونت
دالکه حلالم کو وا صلوات سَر زِونت.
دالکه دلم میحاو ادعا بوم مهمونت.
*****************************
مادر دنیای من در گرو دعای شماست.
مادرسرمه چشمهای من خاک پای شماست
مادر دلم تنگ شنیدن صدای ارام شماست
مادر دنیای من سلامتی و بودن شماست
******
مادر ماه شب چارده (روشنی)شبهای تارم
مادر دعای شما باز کرده گره از کارم
مادر بدون شما دیوانه کوچه و بازارم
مادر با دعای شما من بیمه پروردگارم
*******
مادر غم و غصه دُنیا نگرانت نکند
مادرمن بمیرم اگه غم من پریشانت کند
مادر در حال صلوات حلالم کن
مادر سر سجاده مهمانم کن