جمعه ۲ آذر
بار می ایستم شعری از مهوش ملکی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۳ ۱۶:۰۱ شماره ثبت ۳۲۷۲۳
بازدید : ۵۹۴ | نظرات : ۴۲
|
آخرین اشعار ناب مهوش ملکی
|
باز می ایستم
نیستی هیچیک از پیداها
نقل این روزها نیست
در ریشه ها باید جست
راز چشمانی که سهم قاب شد
باز می ایستم
کمین پشت مرزها پیداست
بطن خاکی که پر است از
خوانده های باطن آراسته
کاشته ها آسوده اند
در حاله ای امن
باز می ایستم
هراسی می خزد
در شریان من
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام
بسیار زیبا ودل انگیز سرودید
دستمریزاد