جمعه ۲ آذر
شاید شعری از مهوش ملکی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۳ ۱۵:۳۶ شماره ثبت ۲۸۴۷۳
بازدید : ۶۶۹ | نظرات : ۸۸
|
آخرین اشعار ناب مهوش ملکی
|
می خراشید کالبد زردش را
آن هنگام که سبزگونه بر بلندا می نواخت
تکیه بر استوانه ای که نمی دانست و ...رها میکرد
شاید دلش را می زد . . . !
آمدن و رفتن وزن ها
خُرد و خُردتر...
بی هراس از ترس های خود
تا شاید دوباره..
نطفه شود
تا . . . وزنی دگر
و.... جشن خرد شدن
نمی داند..... شاید
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.