سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
    15 شوال 1445
      Tuesday 23 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۴ ارديبهشت

        مرثیه ای بر عطر پریده

        شعری از

        لیلی

        از دفتر فصل کال نوع شعر سپید

        ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۳ ۱۱:۴۲ شماره ثبت ۳۲۶۱۵
          بازدید : ۶۸۸   |    نظرات : ۲۰

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

        تلخی این فنجان ها
        تلخکامی ام را آرام نمی کند.
        گره روسری ات را باز کن
        بافته های خرمایی ات را ،
        بروی حوصله ی شانه هایت بریز.
        حرفی بزن!
        از فردا بگو
        گره ی کور بغض مرا با صدایت باز کن.
        می خواهم بر دردهای ناگفتنی ات
         مرهمی از سکوت بگذارم ...
        قرار نبود تو از دریا بگویی ؟
        و من دیوارها را آبی وار بکشم.
        قرار نبود ،باز هم چای بهار نارنج بنوشیم؟
         و غزل بعد ازقصیده بخوانیم.
        قرار بود...
        حالا اقرار می کنم چه فرقی می کند،
        من دریا را واژه به واژه
         به تن  پوشیده باشم یا کشیده باشم؟
        وقتی تو!
        دست هایت را شسته باشی،
        از خون جنگل و آبی بی مرز.
        خالی شده از عطر نفس های تو!
        این آبی پریده
        آن جنگل بی جان.
        دربندراتاقم
        دفتر شعرت را می بندم
        در اتاق را می بندم.
        ............................................................................
        پی نوشت:
        زنده یاد دوست بسیار عزیزم سمیرا رحمانی گرامی،
         که نبودنش را باور نخواهم داشت.
        ۸
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0