شنبه ۲۶ آبان
پرهای لال شعری از لیلی
از دفتر نجوای سیمیا نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ ۱۰:۵۳ شماره ثبت ۴۷۵۶۶
بازدید : ۹۹۲ | نظرات : ۲۴
|
|
اسبی زخمی ام
و شیهه ام فانوسی در تند باد
شیشه عطری شکسته ام
و خاک هم نمی تواند
آتشم را خاموشم کند.
من از شبیخون سیب یا گندم
چیزی نمی نویسم
از کف شوره ی دریا ،
آوازی نمی خوانم
عطر ادویه های شرقی
لمیده در لابه لای انگشتانم...
من ازپشت میز و صندلی چوبی
با مداد چوبی ،ترانه می نویسم
و دیگر از دست هیچ کسی
کاری بر نخواهد آمد....
می خواهم درختان را با دستهایم بجوم
تا به ریشه های تو برسم...
می خواهم کلمات را
تکه تکه کنم
تا به ریشه ی الفبا برسم...
راستی برای پریدن
آسمان را خط خطی کنم
یا از پرنده شروع کنم ؟!
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
آسمان را خط خطی کنم
یا از پرنده شروع کنم ؟!
درود بانو
زیبا قلم زدید