قسمتی از کتابی که دوستش خواهی داشت(3)
عطر آوازت را از دهان کتابها
جستجو می کنم
من تشنه ی دریا
و تو دریایی سیراب شده از آبی ها...
آغشته ی خواب توام
و بیدار نخواهم شد
می خواهم
بر ستونهای ناشمردنی بازوانت
هزار سال ،شیرین بخوابم
جستجو می کنم
من تشنه ی دریا
و تو دریایی سیراب شده از آبی ها...
آغشته ی خواب توام
و بیدار نخواهم شد
می خواهم
بر ستونهای ناشمردنی بازوانت
هزار سال ،شیرین بخوابم
کرمانشاه_ بیستون بهار ۹۶
سلام و سپاس بابت خلق این زیبایی