يکشنبه ۴ آذر
حاشیه!! شعری از میثاق بهنامی
از دفتر حرف بی حساب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۳ ۲۱:۲۵ شماره ثبت ۳۲۴۱۸
بازدید : ۶۱۸ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب میثاق بهنامی
|
وقتی که غزل برایمان حاشیه رفت
علاف شدیم و پشت هم ثانیه رفت
این بار غزل مخ تو را کار گرفت
این بار ردیف آمد و قافیه رفت
با این همه کشته مرده بازی می کرد
تا مرز ندادن تمام دیه رفت
وقتی که شنید شاعرش معتاد است
تبخیر شد و به قهقرای ریه رفت
اعلامیه های مرگ خود را تا دید
در قالب نوحه و غم و مرثیه رفت
حالا که گذشته اش پر است از یاوه
تا دوزخ ذهن های با آتیه رفت
پ ن: در شعر قبل (غزل) انتقادهایی به لحن غزل وارد شده بود .با کمال احترام به همه دوستان قصد توهین به قالب غزل نبود و صرفن نظر شخصی بنده بود و بر نظر خودم پایدار هستم . معتقدم غزل هم مثل سایر سبکهای ادبی داره به قهقرا میره .متاسفانه ... و با این شعر ،شعر قبلم رو تکمیل میکنم و عذرخواهی میکنم که نقد شعر غیرفعال بود ...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.