يکشنبه ۲۷ آبان
خاطرم بسپارم شعری از فرزان رادفر
از دفتر اول(شعرنو) نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۳ ۰۳:۵۸ شماره ثبت ۳۲۱۱۰
بازدید : ۵۵۱ | نظرات : ۵۹
|
آخرین اشعار ناب فرزان رادفر
|
خاطرم بسپارم
****************
خاطرم بسپارم
تاکه فرصت اینجاست
به صداهای پرندگان آزاد
در سحر گاهی خوش
گوش کنم
------
به صدای وزش باد
به صدای پای باران
به صدای جهش پر تپش
رود زمان
------
به صدای خندهء یک کودک
به صدای پر یک پروانه
به صدای غرش یک تندر
به صداهای سکوت
دشت و کوه و صحرا
به صدای موجهای
زندهء آبی دریا
به صدای پای فردا
------
به تمام این صداها
بار ها گوش کنم
------
نرود از یادم
تا زمانی باقیست
که بکارم بوتهء سرخ گلی
نرم و لطیف
وسط باغچهء سبز حیات
در مسیر ره هر راهگذر
تا که لبخندی را شاید
میهمانم باشد
********************
فرزان
آوریل 2014
ویرال، انگلستان
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.