يکشنبه ۲۷ آبان
رویای پنبه دانه شعری از صبّاغ کلات
از دفتر خلوت شاهد نوع شعر قطعه
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۳ ۰۹:۱۰ شماره ثبت ۳۲۰۵۳
بازدید : ۱۱۳۶ | نظرات : ۱۲۵
|
آخرین اشعار ناب صبّاغ کلات
|
رؤیـای پنبه دانـه
نسـک پـاک مـوبـدان ، مــانــا ؛ قـرارخـویش را
تـا ، وجـاهـت ها ، نشد ؛ انکار عـاشـق پـاسـبـان
مـزرع عشق ست گلـزاران ؛ دراسـتـاندارد عقـل
هردرون را ،ایده ای ؛کی؟ بخرد، این سازد دکان
در مجـال مصـلحـت ، وجـدان مغـفـول ، آرمیــد
پـارتـی خـامـوش بـازان ، دختــر نـوح ، و بـدان
شبـچـراغ عـاشـقـان ، مخمـول تـوف آز هـاست
لاله زار است ؛ و کـریم ارباب و سیمیـن ساعدان
حیـف ! شـد درصحبت گل ؛ ژاژخـای خس نـژاد
می کند گـردن درازی ؛ ناقـه ای لپ لپ خـوران
عیـن ایـطـای جـلـیّ شـد ؛ تـابـوی اقــوام رانـت
کور کـد ، سر . هنـگ، علیـرغـم قـوافی شـایگان
کـرگـدن ، صـد لایه دارد ؛ پوستیـن سازد سـپـر
تکنو زرّاد است و: زو، زه ، میکشد ؛صاحب کمان
بحـراحساسم کنون ،گـردابی ، است ؛ وسرخ فـام
چامـه شد جـولان چکاد ؛ ازخامـهء گلشن چمـان
در رکـود عـاطـفت ، دایـم ، صنـوبـر ؛ در رکـوع
با کوپون ، در دفـع جـوع، با ژوپـون، رفـع نــوان
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.