يکشنبه ۲۷ آبان
الهام شعر من شعری از فرزان رادفر
از دفتر اول(شعرنو) نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۳ ۰۳:۲۴ شماره ثبت ۳۲۰۲۱
بازدید : ۹۳۴ | نظرات : ۴۶
|
آخرین اشعار ناب فرزان رادفر
|
الهام شعر من
**************
این چشم سیاه
و آن ابروی کمند
این روی چو ماه
وآن گیسوی بلند
این و آن
می آیند و میروند
الهام شعر من ولی
همیشه ماندنی ست
از سر اپا عشق ورزیدن
تا دل شکستگی
از عشق کسی بودن
تا دل شکستن
همه می آیند و میروند
الهام شعر من ولی
همیشه ماندنی ست
سبزی و شکوفه های بهار
نفس های گرم تابستان
طوفان زرد پاییز
و برف و بوران زمستان
همه می آیند و میروند
الهام شعر من ولی
همیشه ماندنی ست
ایام خوش کودکی
هیجان نو جوانی، نو شکفتگی
و تمام سالهای عجول
گاهواره تا سالخوردگی
همه می آیند و میروند
الهام شعر من ولی
همیشه ماندنی ست
********************
فرزان
آوریل 2014
ویرال، انگلستان
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.