يکشنبه ۲۷ آبان
پشیمانم شعری از زینب جعفری(تارا)
از دفتر آخرین ستاره نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۳ ۱۰:۳۲ شماره ثبت ۳۱۷۴۳
بازدید : ۸۷۸ | نظرات : ۱۱۷
|
دفاتر شعر زینب جعفری(تارا)
آخرین اشعار ناب زینب جعفری(تارا)
|
به پایان می رسم امشب، بیا، آغاز می خواهم
طبیبم گفته می میرم، ولی اعجاز می خواهم
چرا پایم نمی جنبد؟ چرا خشکیده دستانم؟
فقط در این زمینگیری، کمی پرواز می خواهم
سکوتم را خودت بشکن، درین ویرانه ی خلوت
من از احساس شیرین خودت آواز می خواهم
چرا دور و برم امشب، هوا سردست و می لرزم؟
تو خوابیدی؟ نمی بینی فضایی باز می خواهم؟
پشیمانم که رازم را، نگفتم تا همین امشب
نگاهم کن که می ترسم، بیا، همراز می خواهم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.