يکشنبه ۲۷ آبان
ای بی خبر از حالم شعری از رضااشرفی فشی
از دفتر موسیقی یک احساس نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۳ ۲۳:۴۶ شماره ثبت ۳۱۶۰۸
بازدید : ۸۶۰ | نظرات : ۳۱
|
آخرین اشعار ناب رضااشرفی فشی
|
به نام یزدان پاک
ای بی خبر از حالم
ای بی خبر از حالم مردم ز پریشانی
دلتنگی ما را تو انُده که نمی دانی
بر لب بکشم نقشی از خنده و صد افسوس
کز دل بکشد شعله این اذر پنهانی
اتشکده جانم از دوری تو پژمرد
اتش برسان جان را ای موبد روحانی
بر تخت روان عمر شاهانه چه خوش خفتی
جان می برد ای دانا این رهزن پنهانی
شب تا به سحرگاهان از یاد تو می نوشم
گاهی ز می سازم گاهی به غزلخوانی
این بلبل طبع من ازپرده برون ارد
روزی خم زلفت را ای سنبل بستانی
من در تب عشق او همواره(رضا) سوزم
چون شهپرپروانه بر شمع فروزانی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.