جمعه ۲ آذر
سيب نچيده شعری از مونس ارجمندی
از دفتر شعرناب نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۳ ۰۱:۲۲ شماره ثبت ۳۰۹۲۶
بازدید : ۷۸۹ | نظرات : ۱۷۱
|
آخرین اشعار ناب مونس ارجمندی
|
اي آدمم به سيب نچيده زمين گير مي شوم
دانسته اي چگونه بهانه ي تقدير مي شوم!!
من شاهکارِِ خلقت و اين ... قولِ ايزدي ست
ديباچه كتاب عشق و به نام تو تقرير مي شوم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.