شنبه ۳ آذر
بی واسطه شعری از آرزو نوری
از دفتر بیهوده نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۳ ۱۴:۲۲ شماره ثبت ۲۹۴۱۷
بازدید : ۴۲۶ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب آرزو نوری
|
وقتی تیغ کند
مویرگها را نمی برید
من
بی واسطه زن بودم
و حمام
از هق هق کاشی ها
حناق می گرفت
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.