شنبه ۳ آذر
شوخی غم انگیز شعری از توتی
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ ۱۳:۱۷ شماره ثبت ۲۹۱۰۰
بازدید : ۶۴۹ | نظرات : ۳۷
|
|
سر به سر غم گذاشتم زمانی
این است که دائم الفرار زندگی شدم
____________________________
سنگینی سایه وار
بی صدا و بی وزن از سراشیبی قلب قدیس تا زنده گورستان احساس در گذر است
____________________________
غسل تعمید نمی خواهم ، شوخ کینه شوخی وار می ریزد........گاهی !!
____________________________
ساده انگاری ، پاداش مهربانی کودکانه که مسحور خنده بر لبانت شد
انگار ساده می شود.......ساده تر بازهم !!!!!!!!
____________________________
اجبار بودنت شور و شیرین است
تلخ نمی شود هرگز......
____________________________
بادبادکیم به دست تو ! نه پروازم می دهی
نه از دستانت می رهی....!
____________________________
در تقابل طوفان و نسیم و اندک دل ربایی نور
می رقصم در دامان آسمان برای تو !
____________________________
چاره ای نیس !
راه نبودن باید گزید
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.