شنبه ۳ آذر
پستوی خاطرات شعری از توتی
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ ۲۲:۴۳ شماره ثبت ۲۸۹۰۲
بازدید : ۶۰۵ | نظرات : ۶۵
|
|
خانه ی خالی مادربزرگ
مثه روزهای کودکیست
_______________________
رفص نور و ختده ها ،برثبات لحظه ها
در ساعت قدیم ،خییییییییییییییییییلی فدیم
تاب می خورد!
_______________________
روی عقرب بزرگ و کوچکی
که نیش میزند به من و مااااا...........
_______________________
یک سکوت ، که پیش چشم من ، حال را می درد و صحنه را به پیش می برد !
_______________________
لمس شیشه ها ، یک غبار از تبار سالیان ......تکه ای از یک پازل ، مثه من!!
که قریب بودند..........
......... و غریب هستند.... حالا!
_______________________
نفس میکشم در این هوا که خود هوای شما نموده است
تنگ است...هم راه نفس ، هم دلم !
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.