مرا دیدی و دست تکان دادی
همسفرم شدی تا رسیدن به آبادی
_______________________
چتر آشنایی نمودی باز
راهمان زیر بارانِ دوستی آغاز
_______________________
سوز سرما ، ساز ناکوک ، سوز عشق
شره ی شین ، دوری ع ، هق و هق
_______________________
دستهایم ، دستهایت ، یک گره
یک محبت ، ناب و خالص ، باکره
_______________________
شب رسید و خوان آسمان فراخ
هجرتی از زاغه دوری به کاخ
_______________________
صبح فردا یک افق تا انتهاست
دل فریبی بود یا یک حرف راست؟
_______________________
راهمان تا انتها بازم یکی ست
راز بودن چتر ، باران یا که چیست؟
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست . استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.