شنبه ۳ آذر
مدار شعری از آرزو نوری
از دفتر پیوست نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ ۱۰:۰۶ شماره ثبت ۲۹۰۶۷
بازدید : ۴۵۳ | نظرات : ۲۶
|
آخرین اشعار ناب آرزو نوری
|
چگونه دورت بگردم
وقتی از مدار تو
بیرون افتاده ام؟
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.