شنبه ۳ آذر
خرس شعری از آرزو نوری
از دفتر با تو نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ ۱۲:۵۷ شماره ثبت ۲۸۹۴۹
بازدید : ۵۶۷ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب آرزو نوری
|
چگونه خرس نباشم
وقتی لبات
کندوی عسلی است
بدون زنبور
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.