جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر سیدخلیل جبارفلاحی
آخرین اشعار ناب سیدخلیل جبارفلاحی
|
گهـــی با ســـــاز وصلت من هماهنـگ
گـهی با ســـوز هجرت مـن هم آهنــگ
گهــــی با چنـگ و تار دل میکنـم خوش
گهــی بـــــر تــــــار زلفت میـــزنم چنگ
گهــــی از روی صلح گیری ســـراغـــم
گهــی هم با دل مـــن می کنــی جنـگ
گهـــــی چون شیشه نـرمی از لطافت
گهی از قهـــر و کینه می شــوی سنگ
گهـی چــون ابــر لبریـــز از صفایـــــــی
گهــی چون فرش تبریزی پُــر از رنــــگ
گهــــی گیرم تو را من تنـگ در آغــوش
گهی دور می شوی با من سه فرسنگ
گهــی در پـِـیِ من افتـــی به اصـــــرار
گهــــی از دیـــدنـــم آیـــد تـــو را ننـــگ
گهــــی از دام مــن یابـــی رهایـــــــی
گهــــی در دام من آیــــی به نیـــرنـــگ
گرفتــم عاقبت کایـــن ماجـــرا چیست؟
چرا هستــــی تو با مــــن ناهماهنـــگ
نگیـــرد تا کس دیگـــــر دلـم جـــــــای
دل من را تــــو عمـــــداً می کنی تنــگ
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.