سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
    17 شوال 1445
      Thursday 25 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۶ ارديبهشت

        تقدیم به شهدای غواص

        شعری از

        سیدخلیل جبارفلاحی

        از دفتر زیرخاکسترذهن نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ ۱۶:۱۰ شماره ثبت ۳۹۸۱۳
          بازدید : ۳۸۱   |    نظرات : ۹

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر سیدخلیل جبارفلاحی

        کوچــه های شهـــر با نـــام تو آذیـــن بسته ایم

        کوچــه ی دل را ولــی غـافـل ز تو بنشسته ایم

        مدرســـه ها بـــاز نمــودیم مــا به نـام تو ولــی

        دفتــــر دل های شاگــــرد را ز یـــادت بسته ایم

        تو شکستی شیشه های نفس  با سنـــگ جهاد

        ما ولــــی با بد حجابــی حـــرمتت بشکسته ایم

        منبر و محـــراب و مسجد بود هـــر روز کــار تـــو

        ما بفکــــر مودم و موبایل و شـــــارژ و بسته ایم

        عشق تو بود یاحسین و عشق ما شد جاستین

        تو به چه دل بسته بودی ما به چی دلبسته ایم

        با دست بسته نمــــودی راه حـــق را انتخــــــاب

        ما ولــــی با دست باز در منجـــلاب بنشسته ایم

        غـــــرق دریـــای گنـــاهیم و ز خود بـی خبــــریم

        دست ما را هم بگیر غواص کز این وضع خسته ایم
        ۶
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        سعید فلاحی
        چهارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ ۱۸:۲۸
        درود

        عالی
        عالی
        عالی

        خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک
        خندانک :30
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0