يکشنبه ۲۷ آبان
اسیر شعری از میثم دانایی
از دفتر شعرناب نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ ۰۲:۱۵ شماره ثبت ۲۸۹۱۳
بازدید : ۶۰۹ | نظرات : ۱۳۲
|
آخرین اشعار ناب میثم دانایی
|
عشقت که نشست بردلم ،شیر شدم
کم کم کَمو کم اسیر زنجیر شدم
در گردش روزگار لا کردارم
یکباره و از بخت بدم پیر شدم........
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.