يکشنبه ۲۷ آبان
بانو شعری از میثم دانایی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ ۱۸:۰۷ شماره ثبت ۴۴۸۲۳
بازدید : ۱۷۳۶ | نظرات : ۱۵۵
|
آخرین اشعار ناب میثم دانایی
|
در شهر فقط از تو هیاهو نشنیدم!
مثل تو نجیبنده و بانو نشنیدم
صدبار اگر در خم ابروی تو رفتم
ازگردش چشمان تو جادو نشنیدم
ازدفتر اشعار تو ای مظهر پاکی
هرگز غزلی زشت و دوپهلو نشنیدم
هر روز قسم پشت قسم، دست خودم نیست
از بس که بجز نام تو الگو نشنیدم
این کوچه ی بن بست اگر یاد تو را کرد
بانو بخدا مثل تو خوش رو نشنیدم
ایکاش نمیرفتی و بودی که پس از تو
بر بام دلم شوق پرستو نشنیدم،
...........
باعرض سلام و برسم ادب،
این غزل تقدیم به تمامی بانوان ،خواهران عزیزم اعضای سایت ناب، دکترصفیه پایی،جملیه عجم،نجمه طوسی ،فروزان شهبازی،زهرا ضیایی،پرستو پورقربان،نیره ناصری ، سیده لاله رحیم زاده،فاطمه توکلی،حوریه اسماعیل تبار...ودیگر عزیزانی که بجان دوستشان دارم،
امید که خط خطی های ناچیزم مورد پسندتان واقع گردد،
بزرگواران این روزها بازهم زندگیم گره خورده به روزهای بدحالی وملالت بار....
هرچند راضیم به رضای خدا ولی محتاجم به دعا، برادر کوچکتان را ازدعای خیرتان بینصیب نگذارید
( حالم بد است مثل همان کودک یتیم/
وقتی که پای فحش پدر باز میشود)
یاحق
« میثم»
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.