يکشنبه ۲۷ آبان
ازار نده شعری از میثم دانایی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ ۱۷:۲۷ شماره ثبت ۴۳۰۳۷
بازدید : ۱۲۱۱ | نظرات : ۵۵
|
آخرین اشعار ناب میثم دانایی
|
ﺑﮕﺬﺭ ﺍﺯ ﮐﻮﭼﻪ ﻣﺎ ﺍﯾﻦ ﻫﻤﻪ ﺍﺯﺍﺭ ﻧﺪﻩ
ﺭﻭﺑﺮﻭﯾﻢ ﺑﻨﺸﯿﻦ ﻭﻋﺪﻩ ﯼ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﻧﺪﻩ
ﺗﺎﺏ ﺩﯾﺪﺍﺭ ﺗﻮ ﺍﺯ ﺳﯿﻨﻪ ﯼ ﺑﯿﺘﺎﺑﻢ ﺭﻓﺖ
ﺩﺳﺖ ﺑﺮﺩﺍﺭ ﺑﯿﺎ ﺣﺴﺮﺕ ﺩﯾﺪﺍﺭ ﻧﺪﻩ
ﺣﺲ ﺍﻏﻮﺵ ﺗﻮ ﺁﻭﺍﺭﻩ ﯼ ﺩﻧﯿﺎﯾﻢ ﮐﺮﺩ
ﻣﺮﮒ ﻣﻦ ﺍﯾﻨﻬﻤﻪ ﺑﺮ ﮔﺮﺩﻩ ﯼ ﻣﻦ ﺑﺎﺭ ﻧﺪﻩ
ﺑﺎﺯ ﺑﯿﮑﺎﺭﺗﺮﯾﻦ ﺷﺎﻋﺮ ﺷﻬﺮﻡ ﺷﺪﻩ ﺍﻡ
ﻟﻄﻒ ﮐﻦ ﺍﯾﻨﻬﻤﻪ ﺑﺮ ﺩﺳﺖ ﻭﺩﻟﻢ ﮐﺎﺭ ﻧﺪﻩ
ﻋﻄﺮ ﺗﻦ ﭘﻮﺵ ﺗﻮ ﭘﯿﭽﯿﺪ ﺑﻪ ﺳﺮﺗﺎﺳﺮ ﺷﻬﺮ ﺭﺍ ﻣﺜﻞ ﺑﻢ ﺧﺴﺘﻪ ﺑﻪ ﺍﻭﺍﺭ ﻧﺪﻩ
ﭘﺸﺖ ﺩﯾﻮﺍﺭ ﺗﻮ ﺍﺭﺍﻡ ﮔﺮﻓﺖ ﺳﺖ ﺩﻟﻢ
ﻣﻬﺮﺑﺎﻥ ﺑﺎﺵ ﻭ ﺑﯿﺎ ﺗﯿﺸﻪ ﺑﻪ ﺩﯾﻮﺍﺭ ﻧﺪﻩ
.....
سلام ودرود بر تمامی دوستان قدیمی وشاعران خوش ذوق سایت ناب...مثل گذشته فرصت حضور مداوم در سایت را ندارم ولی اکثر اوقات بدون وارد شدن اشعار زیبایتان رامرور میکنم.این سروده ناقابل بعدازمدتهاکم کاری تقدیم حضورتان.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.