شنبه ۳ آذر
عصر جدید شعری از آرزو نوری
از دفتر بیهوده نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ ۰۸:۳۸ شماره ثبت ۲۸۸۳۹
بازدید : ۵۸۱ | نظرات : ۲۶
|
آخرین اشعار ناب آرزو نوری
|
رفتن تو
آغاز عصر جدیدی بود
که از ابتدای آن
زنده بوده ام
بی آن که زندگی کنم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.