سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
  • روز شوراها
20 شوال 1445
    Sunday 28 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      يکشنبه ۹ ارديبهشت

      شعرهاي من يك مخاطب خاص دارد

      شعری از

      محمد بابایی حسکویی

      از دفتر جاودانه خواهم ماند؟ نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۱ تير ۱۳۹۳ ۱۰:۵۳ شماره ثبت ۲۷۹۸۱
        بازدید : ۱۲۱۸   |    نظرات : ۵۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر محمد بابایی حسکویی

      شعرهای من یک مخاطب خاص دارد      
      نگاه کن به صورتم، آیا هوش و حواس دارد؟
      خمارم كه چراباروبندیل عمرمن، گسستنی است!      
      نکندساززندگی ام کوک خاص دارد؟
      شک می کنم به صدای ناله های درون        
      که چرا بین این همه عشق، به تو وسواس دارد؟
      صبرکن!هنوز باقیست خیره شدن های من     
       چگونه خیره شده ام به قلبی که خناس دارد؟
      گیرافتاده ام عجیب در دام حقارتم      
       بازهم به غم که گوشه ای به من حواس دارد!
      لابدشنیده ای که عاشقان کورند؟!        
      باشد، فقط بدان که عاشقی تقاص دارد
      بگذار تمام کنم تمام افکارم را          
      ازروزنه ای که فقط به تو التماس دارد
      حرفم به انتها نرسیده ولی دغل!!!          
      کجاست آن گلی که گفتی بوی یاس دارد؟
      بس کن گذار از زمانه را! بی تردید        
       حل می شود تمامِ ماجرای من، جایی که اساس دارد
      خوب شد نیامدی کنار من كه بشكني ام        
      که تمام من امروز تقاضای حکم قصاس دارد
      چیزی بگو که تمام شد باتو بودنم         
      اگر قافيه دلم روي شيشه دلت انعكاس دارد
      هرآنچه گفته ای بنویس در کتابی         
      که کتابتت هم برای عوام حکم حق الناس دارد
      لگام گسسته ام ولي زبان در کام دارم           
      مانده ام که دلم چرا به تو احساس دارد؟
      سینا تمام آنچه گفتی پرازابهام بود        
       چیزی بگو که نگفتنت هم سپاس دارد
      خوب میدانی سخت است تشخیص خیروشر       
      درزمانه ای که چشم فقط به لباس دارد
      ۱۰
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0