سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    عشق و آزادی

    شعری از

    احمد محمود امپراطور

    از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۱ تير ۱۳۹۳ ۰۲:۳۳ شماره ثبت ۲۷۹۷۵
      بازدید : ۶۳۶   |    نظرات : ۴۰

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر احمد محمود امپراطور

    رشتـــه ای جــــان من بوُدَ، زلف پر از جلای تو
    هوش ربوده از ســـرم، چهــره ای دلگشای تو
    درد کشیـــــده عاشقــــم،رحـــم کن و مجال ده
    گرچه دل است هرکجـــا، خفتــه به پیش پای تو
    بال خیــــال فطرتــــــــم،مستـی شــوق می کند
    هــــر دو جهــان بکــــام من، از لبِ مرحبای تو
    نـاز تو میبــــرد مـــرا، سوی بهشت جــاویدان
    زخمــــه ای آشنـــــــا بوُدَ، در جگــرم ادای تو
    تا به نقــاب کـرده ای، صورت لالـــه گون خود
    حور ز خویش رفتــه است، از ادب و حیای تو
    گر تو میســــرم شوی، تنــــگ بگیرمت به دل
    جــان به لب رسیـــده را، می بکنـــم فدای تو
    رنگ دویی ز من گـــرفت، خون محبـــت آشنا
    سرخی چشم من ببین، چون کف پر حنای تو
    آیینــه ای دو چشم من، صورت تو گزیده است
    ختـــم تو است ختــــم من، بود من از بقای تو
    نغمه ای عشق سـر کن و، روح دوباره ام بده
    تا من خستـــــه دل شـوم، بـاز غزلســرای تو
    رســـم زمانه است اگــر، میـکنی بهر من جفا
    محمود همیش بوده است، عاشق با وفای تو
    .................................................
    یکشنبـــــــه 04 سرطان 1393 هجری آفتابی
    مصادف به اول ماه مبارک رمضان 1435 قمری
    برابر میشود به 29 جون 2014 میلادی
    ســـــرودم
    احمد محمود امپراطور
    افغانستان
    ۱۰
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0