سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      مادر صبح

      شعری از

      زین العابدین محب علی

      از دفتر تنم به قامت تو اشتیاق پیچک داشت نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ شنبه ۷ تير ۱۳۹۳ ۲۳:۳۵ شماره ثبت ۲۷۵۹۵
        بازدید : ۹۵۴   |    نظرات : ۱۹

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه

      با دانه هاي بوسه هايم گونه هايت کشتزاران است
      جغرافياي چشم تو ياد آور اندوه باران است
      از تيره ابر سياهم کودکي در خواب بارانم
      تو مادر صبحي و با روحت زلال  چشمه ساران است
      درگير طولاني ترين شب هاي قطبم اي حضورت گرم
      اين سرزمين وقتي تو باشي زادگاه نوبهاران است
      اي دوست تا پايان اين راهي که در پيش است با من باش
      چنديست باغ خاطرم خلوتگه امن کلاغان است
      ابرسياه فاصله در خلوتم بارش نخواهد داشت
      در آسمان خاطر من ياد تو خورشيد تابان است
      شيطان براي فهم از من بردن تو شرک مي ورزد
      من مومنم تا ياد تو يادآور تسکين و ايمان است
      راهي به جز تسخير نبض و سينه ات در باور من نيست
      اکنون به يادت چشم بستم تا برايم مردن آسان است
      از دوستي بايد بگويم دشمني در طالع من نيست
      در خون من گلواژه هاي عشق ورزيدن فراوان است
      اين شعر هم سنگ کلام چشم هايت نيست مي دانم
      وسع کم اين واژه ها از سختي  دوري و دوران است
      ۶
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0