مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..
يکشنبه ۴ آذر
دفاتر شعر محمد صادقی راد(رادحافرس)
آخرین اشعار ناب محمد صادقی راد(رادحافرس)
صدای ارسالی شاعر:
مرورگر شما از پخش صدا پشتیبانی نمی کند
امشب قلم زاییده است آری غزل زاییده است
دفتر٬قلم ها شادمان٬بچه غزل خوابیده است
مردم برای دیدنش یک یک به صف استاده اند
مادر لباس عشق را از قبل برایش دیده است
خوابانده مادر بچه را بر روی دستان خودش
لالایی از جنس غزل٬مادر برایش گفته است
حمام می اش برده است٬در می بخواباند پسر
اندر دهان کودکش شیری زه می بنهاده است
اندر پتوی عاشقی پیچان کند طفل خودش
مادر معمر گشته است٬بچه غزل استاده است
با شیر و حمام می و ورد و لباس عاشقی
بعد کمی از زادنش بازو و قدی ساخته است
اندر کنار آینه دستی به مویش میکشد
سینه سپر در کوچهٔ مستان به راه افتاده است
اهل محل از دیدنش جویی زه ذوق جاری کنند
ورد زبان مردم و بچه محل ها گشته است
کودک عصای مادر است مادر غمین استاده است
گفتش مخور غم مادرم طفلت کنارت مانده است
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.