جمعه ۲ آذر
من بهارم دختری تنها در میان باد شعری از حامد خلجی
از دفتر فصل سرد نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۳ تير ۱۳۹۳ ۱۵:۵۰ شماره ثبت ۲۷۴۸۴
بازدید : ۶۴۳ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب حامد خلجی
|
ﻣن ﺑﮭﺎرم
ﺑﺎ ﮔﯾﺳواﻧﯽ ﺳﺑز و روﺷن
ﺑﺎ روﺳری به رﻧﮓ اﺑﯽ درﯾﺎ
ﺳرﺷﺎر از ﺷﮑوفه ھﺎی ﮔﯾﻼﺳم
در اﻏوش ﺑرگ ھﺎ ﻣﯽ ﺧواﺑم
ﺗﻧم ﭘر از
ﺑوسه ھﺎی اﺳﻣﺎن اﺳت
ﮔﯾﺳواﻧم ﭘر از
ﻗطره ھﺎی ﺑﺎران اﺳت
در وﺟودم
ﭘرﻧده ھﺎی ﺧﺳته ی اﺳت
که ﺑﺎ ﺑﺎل ھﺎی ﺷﮑﺳته و زﺧﻣﯽ
ﻻ به ﻻی ﺷﺎخه و ﺑرگ ھﺎﯾم ﭘر ﻣﯽ ﮐﺷﻧد
ﺳرﻧوﺷت ﭘروازم را ﻣﯽ ﮐﺷﻧد
ﻣن ﺑﮭﺎرم
دﺧﺗری ﺗﻧﮭﺎ در ﻣﯾﺎن ﺑﺎد
ﺑﺎ ﮔﯾﺳوان ﭘرﯾﺷﺎﻧم
ﺷﻌر ﻣﯽ ﻧوﯾﺳم روی اب
از ﻧﮕﺎه ﺑﺎد ﻣﯽ ﺗرﺳم
از ﺧﻧده ھﺎی ﺳرد و ﺳﻧﮕﯾن اﺑرھﺎ ﻣﯽ ﻟرزم
ﻣن ﺑﮭﺎرم
دﺧﺗری ﺳﺑز و زﯾﺑﺎ
ﺧﯾﻠﯽ وﻗت اﺳت روی زﻣﯾﻧم
ﻟﺑﺎﻧم ﻣﯽ ﻟرزد
ﺑرای ﺑوسه ھﺎی اﺳﻣﺎن
دﻟم دﯾوانه وار
ﻣﯽ دود در ﺳﺑزه زار
در ﮐﻧﺎر ﻏصه و اﻧدوه
ﭘﺎﯾﯾزی ﻣﯽ ﻣﯾرم
در ﺳﮑوت زﻣﺳﺗﺎﻧم ﻣﯽ ﺧواﺑم
ﮔﺎھﯽ در اﺳﻣﺎن اﺳﯾر ﻣﯽ ﺷوم
ﮔﺎھﯽ در ﻣﯾﺎن ﭘرﻧده ھﺎ
رھﺎ ﻣﯽ ﺷوم
و دﺳﺗﺎﻧم ﭘر از گل و شکوفه ﻣﯽ ﺷود
hamed khalaji
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.