جمعه ۲ آذر
\دوستت دارم بي كلمه \ شعری از سلبي ناز رستمی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ ۱۹:۴۸ شماره ثبت ۲۷۳۴۴
بازدید : ۸۶۵ | نظرات : ۳۲
|
آخرین اشعار ناب سلبي ناز رستمی
|
«دوستت دارم بي كلمه »
دوستت دارم،
عجيب هست مكاشفه ي جمله اي كه هنوز
در تلخي ذائقه ات تغيير مي كند
دوستت دارم
بي كلمه ،
اين شعر نمي تواند به حرف بيايد
در پرتيراژترين روزنامه اي
كه سكوتش ،
پر از ستون نيازمندي هاست
«پس ام مي زند»
چگونه بنويسم شعري را
كه بي امان زبانه مي كشد
مثل سايه ،
در پي ام مي دود
سياه مشقي كه حلقه حلقه
روي شانه هايم مي ريزد
پس ام مي زند
از چايخانه ي متروكه اي
كه دهانش ،
هرم تلخ سيگار مي دهد؟
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.