جمعه ۲ آذر
دگمه هاي آويخته ي پيراهنت شعری از سلبي ناز رستمی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ ۱۳:۰۱ شماره ثبت ۲۷۲۵۳
بازدید : ۸۶۲ | نظرات : ۲۵
|
آخرین اشعار ناب سلبي ناز رستمی
|
1
باور کن ،
پیش از این
پیش تر از این
با تو ،
دور از تو هم بودم
2
نیا
آب از آسیاب که نمی افتد
زمین می چرخد و
خورشید می درخشد
حتا اگر این دروغ
مصلحتی شیرین باشد
3
با ساكي در دست
بليتي در جيب
بيگانه با جاده و
درخت ،
از سپيده دم چشم هايت
دور می شوم
4
آلبوم را مي بندم
به عصايم تكيه مي دهم
به شش دانگ عشقي ،
كه تمام غروب ها را
در حوالي اش چرت زده بودم
5
چشم هايم ،
به دگمه هاي آويخته ي پيراهنت
چفت شده است
من دلم يخ زده و تو
دستهايت
چه برف سنگيني،
شانه هایم را مي تکاند؟
6
گيسوانت ،
عطر خاك نم خورده اي را مي دهد
كه باران ،
بوي تو
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.