جمعه ۲ آذر
تعلق شعری از صفیه پاپی
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ ۰۸:۱۹ شماره ثبت ۲۷۲۹۸
بازدید : ۱۵۱۳ | نظرات : ۲۷۰
|
آخرین اشعار ناب صفیه پاپی
|
به شکوفایی لبخند تو می اندیشم
و به رقص گل سرخی در باد
من بر آنم که ترا
کنم از بند تعلق آزاد...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.