سه شنبه ۱۵ آبان
من مست میشوم شعری از حیدر امیری جهمانی
از دفتر راست من نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ ۱۷:۲۱ شماره ثبت ۲۷۲۸۷
بازدید : ۱۶۴۲ | نظرات : ۱۸
|
دفاتر شعر حیدر امیری جهمانی
آخرین اشعار ناب حیدر امیری جهمانی
|
من مست میشوم
افسانه ای خواهم
من مست میشوم
از بوی عطرتو
از عالم هستی
من مست میشوم
اشکهای من پیداست
هر دم خدا گویم نام تو را صد بار
هر بار تو را بینم
صد سالی غمگینم
من مست میشوم
بطری اشکانت
خواهم برای درد
خواهم برای مرگ
تا مست شوم هر دم تا مست شوم هرر وز
پیمانه که خالی شد
از تو بخواهم می
از آن دو چشمانت
از مهر لبهایت
از ناوک ابرو
از دست معطوفت
من مست میشوم
هر دم که تو باشی
دست نوازش کش
بر لاشه ی بیمار
این عمر به پایانست
جانی که فرسودست
تشنه شرابی شد
دستی تو زن بر می
پیمانه را پر کن
لبریزم احساسم
من را تو نابود کن
خستم ، خدا سوگند
من را تو نابود کن
خستم ، خدا سوگند
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.