شنبه ۳ آذر
سفر شعری از ستاره حیدری
از دفتر رهگذر خاطره ها نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ ۲۲:۱۷ شماره ثبت ۲۷۱۶۴
بازدید : ۱۰۸۶ | نظرات : ۵۷
|
آخرین اشعار ناب ستاره حیدری
|
بر باد رفته ایم ما ، ترس از سفر نداریم
گر عمرمان بسر رفت بیم خطر نداریم
نومید و خسته ایم و در غمکده نشستیم
هریک به گوشه ای و از هم خبر نداریم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.