سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      دیگر بسا ست ناز

      شعری از

      علی اصغر اقتداری (حرمان)

      از دفتر آواز های زخمی نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ ۱۶:۴۰ شماره ثبت ۲۷۰۷۸
        بازدید : ۷۵۸   |    نظرات : ۶۰

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر علی اصغر اقتداری (حرمان)
      آخرین اشعار ناب علی اصغر اقتداری (حرمان)

      دیگر بس است ناز
       
      بگذار از فریب نگاهت گذر کنم
      تا انتهای بی­ تو سرودن سفر کنم

      با شور و شوق چشم تو بیگانگی کنم
      از حلقه ­های زلف سیاهت گذر کنم

      در خاطرات غمزده­ ی خویش گم شوم
      فکر تو را زجان و تن خود بدر کنم

      جای هوس به داوری عقل رو کنم
      این غصه را به حکم خرد مختصر کنم

      چون آفتاب از لب بام تو بگذرم
      با رفتنم تمام تو را شعله­ ور کنم

      دیگر بس است ناز، خریدار نیستم!
      باشد در این معامله حتی ضرر کنم

      با دردهای خویش اگر پا نهم به گور
      بهتر که با خیال تو یک عمر سر کنم
       
      ۱۲
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0