جمعه ۲ آذر
معجزه ی ماه شعری از سید حسن ضیابری
از دفتر آزاد نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۳ ۰۶:۰۳ شماره ثبت ۲۶۹۷۲
بازدید : ۴۹۴ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب سید حسن ضیابری
|
از ماه آمده
که زمین را طلا کند
اما زمین هنوز
همان طور خاکی است
با آن عصایِ سپید
همان ادعایِ نیل
حتی نشد
که کوره رهی دست و پا کند
با دست هایِ فرو رفته در جبین
آری به جایِ نور
همه ظلمت آفرین
حتی نشد
که یک گرهِ بسته وا کند
حالا طنابِ ساحری
گردیده اژدها
بلعیده آن
عصایِ معجزه گر را
و طور را
یک معجزه از سامری
گوساله بود و بس
گاوی شده قوی
معجزه یِ سامریِ ما
دیگر تبر نمی رسد
تا پایِ شاخِ او
حتی اگر
که دستِ خلیلش کنند یار
زیرا که
عشق
سوخت
خلیل
سوخت
گلستانِ سرد هم
آه است و دود
آتشِ نمرود
یادگار
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.