سلام
توضیح این که به دلیل طولانی بودن ابیات،
شعر در چهار بخش تقدیم نظر بازدید کنندگان محترم قرار گرفت؛
که شعر حاضر بخش چهارم و پایانی است.
با این امید که در این ماه تزکیه و سازندگی،
با توسل به ساحت قدسی معصومین علیهم السلام،
کسب معرفت نموده و به قرب حضرت حق نایل آییم.
عبادت بُود پیروی از خدا
رسول و امامان و هم اولیا
عبادت حمایت از این ایده است
چنین ایده ای خصلتِ شیعه است
بُود نورِ حق، شیعه ی مرتضی
ز ابرار و از امت مصطفی
به مردانِ عابد تأسّی نما
تهی کُن دل ازحرص و بخل و ریا
الهی به حقِ خداییِّ خود
خدایا به فرمانرواییِّ خود
به دندانِ بشکسته ی آن نبی
به فرقِ پر از خونِ مولا علی
به پهلویِ بشکسته ی فاطمه
به زهرا و آن بانوی عالمه
به حقِ کریمِ دو عالم، حسن
امامِ غریب و شهِ بی کفن
به میرِ شهیدان و خونِ خدا
غریبانِ لب تشنه ی کربلا
به خاصانِ در گاه و آلِ کسا
به یوم الحساب و به روزِ جزا
رسان منجی ما امامِ زمان
یگانه ولیِّ خدا در جهان
سید حسن ضیابری 79