سه شنبه ۱۵ آبان
يه عالمِ تازه تر شعری از حمید یوسفی
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ ۲۰:۴۷ شماره ثبت ۲۶۸۸۷
بازدید : ۵۵۷ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب حمید یوسفی
|
دلم ميخواد گذشته رو
يه جوري زير و رو كنم
يه عالم تازه تر رو
تو سينه جستجو كنم
نازنينُ صدا كنم
عشقشو تو دل جا كنم
صادق و بي ريا باهاش
يه تكه گفتگو كنم
تو عالم دلدادگي
باهاش بگو مگو كنم
پيش چشاي خوشكلش
دست دلم رو رو كنم
بگم كه من عاشقتم
بزار به عشقت خو كنم
اونم به من وفا كنه
زندگي رو شروع كنم
ميخوام به دل صفا بدم
وعدهي پابجا بدم
ميخوام يه درس تازه اي
به تازه عاشقا بدم
دلم اسير غربته
تشنهي يك ضيافته
ميخوام به اين غريبه دل
آدرس آشنا بدم
ميخوام با اين ترانه ها
به عشقمون بها بدم
نازنينُ صدا كنم
عشقشو تو دل جا كنم
......
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.