جمعه ۲ آذر
شکست شعری از سحراوزند
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ ۱۵:۱۰ شماره ثبت ۲۶۵۶۹
بازدید : ۵۷۳ | نظرات : ۵۵
|
|
شکست ترازوی خدا...
گفته بودم اندوه هایم سنگین است
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.