جمعه ۲ آذر
بالهایم رنگی شد شعری از بهنام مرادی ( بهی )
از دفتر ای عشق نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ ۰۸:۵۷ شماره ثبت ۲۶۵۶۱
بازدید : ۴۵۳ | نظرات : ۱۹
|
دفاتر شعر بهنام مرادی ( بهی )
آخرین اشعار ناب بهنام مرادی ( بهی )
|
آی عشق
آی عشق
آنگاه که شناختمت
و دامنت را گرفتم
آنگاه که پرواز کردم با تو
بالهایم رنگی شد
ناگهان تبی داغ همه وجودم را فرا گرفت
و تو شدی من
و احساسم را پشت کوههای بلند گذاشتم
تا دست هیچ کس به آن نرسد
آی عشق
آی عشق
تو خورشید را پس زدی
شکوفه های گیلاس را به رقص در آوردی
مرا آواره کردی
زیباترین نقش را بربالهایم انداختی
آی عشق
آی عشق
در تب تو گوارا می سوزم
شیرین می سوزم
آی عشق آی عشق
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.