جمعه ۲ آذر
می سوزم و می سازم شعری از بهنام مرادی ( بهی )
از دفتر ای عشق نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ۱۱:۳۳ شماره ثبت ۲۶۳۴۱
بازدید : ۴۰۴ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر بهنام مرادی ( بهی )
آخرین اشعار ناب بهنام مرادی ( بهی )
|
بگذار بگذرد این هجوم تلخ
این دلیل ناهنگام
این افسانه به زخم نشسته
بگذار بگذرد این روزهای بی پایان
این اندوه بجا مانده از نبودنت
و این کثرت بی فرجام
دیگر چه می شود پایان این راه
غم از دست دادنت
این انتظار به خون نشسته
بگذار برود و نماند این یاد
آنگاه که بی تو می سوزم
آنگاه که میروم از یاد
بگذارکه باد ببرد همه احساسم را
فردا و فرداها می آیند
و من در حسرت نبودنت می سوزم
می سوزم و می سازم
من می سوزم
می سوزم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.