سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 7 ارديبهشت 1403
    18 شوال 1445
      Friday 26 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۷ ارديبهشت

        ... نود و سه

        شعری از

        آتوسا جوادپور

        از دفتر کهنه سرا نوع شعر نیمائی

        ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ ۰۸:۴۰ شماره ثبت ۲۶۳۰۴
          بازدید : ۸۳۰   |    نظرات : ۴۸

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

        من از میانه ی شهری که بوی وسوسه داشت
        عبور می کردم
        و از تبسم برجی کشیده سر بر اوج
        نگاه کردم بر اقیانوسی
        بدون موج
        بدون شکوه
        بی ژرفا

        چقدر آسان است
        چقدر آسان است
        خود را به دست رود دهی
        به دست رنگ
        به انبوه بی هویت برگ
        نشسته در دل باد
        که قوتش را از ازدحام می گیرد

        چقدر آسان است
        چقدر آسان است
        از خودت تهی بشوی
        ودر فرود و فرازی
        به زیر و رو گذری
        هوای نارس و سنگین
        درون سینه ی امروزیت فرو بدهی

        من از توهم خوشبختی خیابانها
        که زیر همهمه هاشان
        غرور جان می داد
        عجیب ترسیدم
        من از کناره ی شهری که بوی وسوسه داشت
        به خویش برگشتم

         
        ۲
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0