دوشنبه ۵ آذر
چشم بگشا شعری از عاطفه فلاح
از دفتر اشک ها و لبخندها نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ ۱۱:۵۹ شماره ثبت ۲۶۲۷۷
بازدید : ۸۳۷ | نظرات : ۳۰
|
آخرین اشعار ناب عاطفه فلاح
|
چَشم بُگشا بر دلم،جانی دوباره هدیه آر
همنشین شو با دلم،همرَه شو تو با دلِ زار
آسمان ِ شب کبود است،ماهِ من بر من بتاب
من تو را خواهم اگرچه،باشی همچون گلِ خار
بی دلیل و بی هوا راهی شدی سوی ِ دلم
گر مرا خواهی همیشه،پس بمان در این دیار
اَبرِ چشمم گر ببارد،گله ای نیست زِ تو
آسمان ِ دل تو باش و هر زمان بر من ببار
شبِ تارِ من طلوع کرد، وقتی چشم ِ تو بدید
چَـشم واکن که چو ساحری تو داری مهره مار
نیست جز تو در دلم یاری و غَمخواری دگر
تو طلوع ِ صُبحِ فردای ِ مَنی،ای غمـگـُسار
93/2/12
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.