جمعه ۲ آذر
ساپورت شعری از محسن حامد
از دفتر فرانو 2 نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ ۱۶:۵۰ شماره ثبت ۲۶۱۱۵
بازدید : ۸۱۴ | نظرات : ۳۰
|
آخرین اشعار ناب محسن حامد
|
بدون توجه به عقب یا جلو
از هر طرف سفت حمایت می کنی
رنگ به رنگ
کوتاه و بلند
مجذوب تو می شوند
چشمانی که بی اختیار درویش شدند!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.